Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kierownik kancelarii tajnej

Firma: Komenda Powiatowa Policji w Lipnie miejsce pracy: Lipno

Komenda Powiatowa Policji w Lipnie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik kancelarii tajnej
Miejsce pracy: Lipno
Ogłoszenie o naborze Nr 109717

Warunki pracy


  • praca biurowa, jednozmianowa

  • praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym wspomaganym oświetleniem sztucznym

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy

  • narażenie na czynniki: fizyczne – zagrożenie wywołane działaniem pola elektromagnetycznego przy obsłudze komputera, biologiczne – kurz, brud, wilgotny papier, grzyby znajdujące w niewłaściwie przechowywanych dokumentach, pomieszczenia archiwum, kontakty służbowe z wieloma osobami, kontakt z ludźmi zarażonymi, współpracownicy, interesanci, psychofizyczne – obciążenie emocjonalne (stres), chemiczne - długotrwała praca przy kserokopiarce,

  • zagrożenia urazami,

  • podstawowy system czasu pracy,

  • brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim wewnątrz budynku, stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze.

Zakres zadań

  • Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów niejawnych w jednostce,
  • Rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w celu zapewnienia ich prawidłowego obiegu,
  • Przeprowadzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań w celu bieżącej kontroli stanu posiadania dokumentów niejawnych,
  • Informowanie pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych w celu zapewnienia prawidłowości w ich przechowywaniu,
  • Prowadzenie dzienników ewidencyjnych w celu właściwego ewidencjonowania i oznaczania dokumentów niejawnych,
  • Prowadzenie rejestru przepisów niejawnych w celu właściwego ich obiegu,
  • Nadzorowanie i koordynowanie zadań związanych z przekazaniem do składnicy akt jednostki dokumentów niejawnych w celu kwalifikacji archiwalnej tych dokumentów,
  • Prowadzenie rejestru stempli i pieczęci w celu ich prawidłowego rozdysponowania uprawnionym osobom.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • Znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych w zakresie pracy kancelarii tajnej
  • Organizacja pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie: w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 04-11-2022
Wyświetleń: 164